Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΡΤΕΜΗ ΜΑΤΘΑΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΛΙΑ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ - '' ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ''...


Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες, Πριν λίγες ημέρες οι άθλιοι του μνημονιακού καθεστώτως - που από τη θέση του ανακριτή και του εισαγγελέα εκτελούν ένα πολιτικό συμβόλαιο θανάτου - αποφάσισαν την προφυλάκισή μου. 

Το άδικο της απόφασης αυτής αιτιολογήθηκε με το γεγονός ότι όντας μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου ήμουν σε θέση να γνωρίζω ή θα έπρεπε να γνώριζα τη διάπραξη εγκλημάτων από άλλους βουλευτές ή μέλη, που απαρτίζουν την Ηγεσία του Κινήματος και τα οποία εγκλήματα δεν απέτρεψα με έμμεσο ή άμεσο τρόπο!

 Σε αυτήν την αιτιολόγηση κρύβεται μία μεγάλη δόση αλήθειας, διότι ο πραγματικός λόγος της προφυλάκισής μου, αλλά και των λοιπών συναγωνιστών μου, έγκειται στο γεγονός ότι προσπάθησα, έμμεσα ή άμεσα, να αποτρέψω την τέλεση εγκλημάτων εις βάρος ενός ολόκληρου Έθνους από μία φοβερή κλίκα Υποτακτικών του Μνημονίου. 

 Γνώριζα και κατήγγειλα όλους αυτούς τους εγκληματίες, διότι ως Xρυσαυγίτης έχω την υποχρεώση να υπερασπίζομαι την Πατρίδα μου, την οπόια με τα μνημόνια ξεπουλούν κομμάτι-κομμάτι οι πολιτικάντηδες. Το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή αντιστέκεται στη Χούντα του Μνημονίου και στα ανθελληνικά σχέδια των υποτακτικών του, οδήγησε τον Αρχηγό και τους λοιπούς συναγωνιστές μου στη φυλακή. 

 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ! 

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!
 ΖΗΤΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ! 
 ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!

 Ματθαιόπουλος Αρτέμης 
Πολιτικός Κρατούμενος 
Φυλακές Κορυδαλλού

ΠΗΓΗ - http://www.xryshaygh.com/