ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ TWITTER Follow @ntinaras22
Συνεχίζοντας την ίδια τακτική η τουρκική Αεροπορία αι το Ναυτικό και διατηρώντας καθημερινά δύο CN-235 σε περιπολία στο Ανατολικό Αιγαίο έτσι και χθες τα δύο τουρκικά αεροσκάφη προχώρησαν σε παραβάσεις και παραβιάσεις του FIR και του Εθνικού Εναέριου χώρου (ΕΕΧ). Πιο συγκεκριμένα τα δύο CN-235 το ένα κινούμενο βάσει πάγιας τακτικής από νότο προς βορρά και τα δεύτερο με αντίθετη κατεύθυνση πραγματοποίησαν 3 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 18 παραβιάσεις του ΕΕΧ.
Η δραστηριότητα των τουρκικών αεροσκαφών εξελίχθηκε στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο. Μόνο μέσα στους πέντε πρώτους μήνες του 2014, οι Τούρκοι πραγματοποίησαν 1.017 παραβιάσεις του Ελληνικού Εναερίου Χώρου (EEX). Αυτό ισοδυναμεί με μια κατακόρυφη αύξηση της παραβατικής τους δραστηριότητας, σε σχέση με το 2013, όπου είχαν πραγματοποιήσει μόνο 636 παραβιάσεις.
Τις 636 παραβιάσεις του 2013 τις πραγματοποίησαν 1.084 αεροσκάφη, ενώ για τις 1.107 του 2014 ευθύνονται… 576 αεροσκάφη, αφού πλέον έχουν μπει στο παιχνίδι τα CN-235 και πλέον οι τουρκικές διεκδικήσεις και ο διαμοιρασμός του Αιγαίου που επιχειρούν γίνεται χωρίς να σηκώνουν συχνά F-16 για τον σκοπό αυτό.
Μέχρι τώρα, οι παραβιάσεις του ΕΕΧ από την τουρκική αεροπορία γίνονταν με μια συγκεκριμένη τακτική. Ενας τουρκικός σχηματισμός F-16, συνήθως 4 ή 6 αεροσκαφών, απογειωνόταν από κάποια τουρκική βάση στα παράλια του Βορείου Αιγαίου, π.χ. το Μπαλί Κισίρ, και έκανε μια μεγάλη βόλτα στο Αιγαίο «κόβοντας» τον ΕΕΧ των νησιών μέσα από τα 10 μίλια σε 2 ή 3 σημεία.
Τα αεροσκάφη αυτά συνήθως επιστρέφουν και προσγειώνονται εκεί που απογειώνονται, δηλαδή είτε από τα βόρεια είτε από τα κεντρικά τουρκικά παράλια. Η όλη διαδικασία είχε συνήθως διάρκεια 20 λεπτών και στην ολοκλήρωση της «βόλτας» τα τουρκικά μαχητικά είχαν διενεργήσει 2 ή 4 παραβιάσεις. Εξυπακούεται ότι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό σηκώνεται ένα ζεύγος ελληνικών F-16, να τα αναγνωρίζει. Αυτό άλλαξε όταν έκαναν την εμφάνισή τους τα CN-235.
Τα αεροσκάφη αυτά απογειώνονται από τη ναυτική βάση του Τόπελ, στα βόρεια τουρκικά παράλια, κατευθύνονται όμως νότια και κάνουν μια μεγάλη «βόλτα» κατά μήκος του Αιγαίου για να προσγειωθούν στην αεροπορική βάση Νταλαμάν, απέναντι από τη Ρόδο. Αυτό γίνεται φυσικά χωρίς να υποβάλλουν σχέδιο πτήσης, κάτι που συνιστά παράβαση των Κανόνων του FIR Αθηνών.
Τα CN-235 έχουν ταχύτητα μέχρι 450 χλμ. ανά ώρα και επιχειρούν σε προφίλ πτήσεων 2,5-3 ωρών που σημαίνει ότι διατηρούν την Π.Α. σε εγρήγορση όλο αυτό το διάστημα. Ενα CN-235 μπορεί να κάνει σε μια πτήση 15 ή και 25 παραβιάσεις του ΕΕΧ, αν δε μάλιστα επιστρέψει την ίδια μέρα μπορεί να ξεπεράσει τις 45 ή και 50 παραβιάσεις.
Δυστυχώς τα μοναδικά κατάλληλα να τα αντιμετωπίζουν, τόσο αυτά όσο και τα τουρκικά drone που σαρώνουν το Αιγαίο και οι παραβιάσεις τους δεν απαντώνται καν, είναι τα ελικοφόρα Τ-6Α Texan των 361 και 364 Μοίρών Τακτικής εκπαίδευσης, τα οποία λόγω έλλειψης ανταλλακτικών δεν πετάνε ή τουλάχιστον δεν πετάνε τα περισσότερα από αυτά.
Η Follow-on-Support (FOS), όπως και τόσες άλλες FOS (S-300PMU1, Tor-M1 κλπ)συστημάτων του ΓΕΑ δεν έχει υπογραφεί και είναι άγνωστο αν θα υπογραφεί πριν η χώρα ηττηθεί και τυπικά σε έναν πόλεμο ή αναγκαστεί να συμβιβαστεί προκειμένου να μην ηττηθεί, όπως συμβαίνει τώρα. Δεν μπορείς να σηκώνεις πανάκριβα F-16 που η κάθε ώρα πτήσης τους κοστίζει 8.000-11.000 δολάρια ανάλογα με το προφίλ της πτήσης για να αναχαιτίσεις ελικοφόρα ηλεκτρονικού πολέμου.
Τα Τ-6Α είναι τα πλέον κατάλληλα για τέτοιου είδους αποστολές με κόστος πτήσης περί τα 1000 δολάρια την ώρα, καθώς είναι εξοπλισμένα με ατρακτίδια πυροβόλων των 20 χλστ. και σκοπευτικό (τα 20 από αυτά τα οποία προορίζονταν ακριβώς για τέτοιες αποστολές και για εγγύς υποστήριξη) όπως πετούσαν για τις ανάγκες προστασίας των Ολυμπιακών του 2004. Να σημειωθεί πως η χρηματοδότηση του ελληνικού προγράμματος από το υστέρημα του Έλληνα φορολογουμένου για την ανάπτυξη του τύπου ως ελαφρύ επιθετικό αεροσκάφος έγινε η βάση για την ανάπτυξη από την κατασκευάστρια Raytheon Aircraft Co. του ΑΤ-6 του καθαρά επιθετικού αεροσκάφους του T-6A.
Αλλά από τα 45 Τ-6Α πετάνε μόλις τα … 6! Ο Έλληνας φορολογούμενος πλήρωσε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει αεροσκάφη να πετούν και κάποιοι τα έχουν καταστρέψει αφήνοντας να σαπίζουν σε κάποια γωνιά της 120ΠΕΑ. Πότε θα δώσουν λόγο αυτοί οι κύριοι στη δικαιοσύνη;
Πληρώσαμε δηλαδή στην κατασκευάστρια εταιρεία τα ποσά για την ανάπτυξη της εξοπλισμένης έκδοσης του αεροσκάφους η Raytheon με τα χρήματα αυτά ανέπτυξε το AT-6 και τα ελληνικά αυτά αεροσκάφη αντί να πετάνε έχουν διαγραφεί από τα «μητρώα». Ούτε σαν ανταλλακτικά έχουν αξία πια αφού ήδη έχουν «κανιβαλιστεί»!
Κανονικά τα 20 Τ-6Α έπρεπε να είναι μοιρασμένα στις προωθημένες βάσεις και να “σαπίζουν στο ξύλο” τα CN-325. Και να μην τα αφήνουν ανενόχλητα ούτε λεπτό. Οπως, δυστυχώς, γίνεται τώρα… Που είναι όμως τώρα; Ποιοι και με ποιο δικαίωμα τα κατέστρεψαν; Ήταν δική τους περιουσία;
ΠΗΓΗ - http://allaksogolies.gr/
Συνεχίζοντας την ίδια τακτική η τουρκική Αεροπορία αι το Ναυτικό και διατηρώντας καθημερινά δύο CN-235 σε περιπολία στο Ανατολικό Αιγαίο έτσι και χθες τα δύο τουρκικά αεροσκάφη προχώρησαν σε παραβάσεις και παραβιάσεις του FIR και του Εθνικού Εναέριου χώρου (ΕΕΧ). Πιο συγκεκριμένα τα δύο CN-235 το ένα κινούμενο βάσει πάγιας τακτικής από νότο προς βορρά και τα δεύτερο με αντίθετη κατεύθυνση πραγματοποίησαν 3 παραβάσεις του FIR Αθηνών και 18 παραβιάσεις του ΕΕΧ.
Η δραστηριότητα των τουρκικών αεροσκαφών εξελίχθηκε στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο. Μόνο μέσα στους πέντε πρώτους μήνες του 2014, οι Τούρκοι πραγματοποίησαν 1.017 παραβιάσεις του Ελληνικού Εναερίου Χώρου (EEX). Αυτό ισοδυναμεί με μια κατακόρυφη αύξηση της παραβατικής τους δραστηριότητας, σε σχέση με το 2013, όπου είχαν πραγματοποιήσει μόνο 636 παραβιάσεις.
Τις 636 παραβιάσεις του 2013 τις πραγματοποίησαν 1.084 αεροσκάφη, ενώ για τις 1.107 του 2014 ευθύνονται… 576 αεροσκάφη, αφού πλέον έχουν μπει στο παιχνίδι τα CN-235 και πλέον οι τουρκικές διεκδικήσεις και ο διαμοιρασμός του Αιγαίου που επιχειρούν γίνεται χωρίς να σηκώνουν συχνά F-16 για τον σκοπό αυτό.
Μέχρι τώρα, οι παραβιάσεις του ΕΕΧ από την τουρκική αεροπορία γίνονταν με μια συγκεκριμένη τακτική. Ενας τουρκικός σχηματισμός F-16, συνήθως 4 ή 6 αεροσκαφών, απογειωνόταν από κάποια τουρκική βάση στα παράλια του Βορείου Αιγαίου, π.χ. το Μπαλί Κισίρ, και έκανε μια μεγάλη βόλτα στο Αιγαίο «κόβοντας» τον ΕΕΧ των νησιών μέσα από τα 10 μίλια σε 2 ή 3 σημεία.
Τα αεροσκάφη αυτά συνήθως επιστρέφουν και προσγειώνονται εκεί που απογειώνονται, δηλαδή είτε από τα βόρεια είτε από τα κεντρικά τουρκικά παράλια. Η όλη διαδικασία είχε συνήθως διάρκεια 20 λεπτών και στην ολοκλήρωση της «βόλτας» τα τουρκικά μαχητικά είχαν διενεργήσει 2 ή 4 παραβιάσεις. Εξυπακούεται ότι κάθε φορά που συμβαίνει αυτό σηκώνεται ένα ζεύγος ελληνικών F-16, να τα αναγνωρίζει. Αυτό άλλαξε όταν έκαναν την εμφάνισή τους τα CN-235.
Τα αεροσκάφη αυτά απογειώνονται από τη ναυτική βάση του Τόπελ, στα βόρεια τουρκικά παράλια, κατευθύνονται όμως νότια και κάνουν μια μεγάλη «βόλτα» κατά μήκος του Αιγαίου για να προσγειωθούν στην αεροπορική βάση Νταλαμάν, απέναντι από τη Ρόδο. Αυτό γίνεται φυσικά χωρίς να υποβάλλουν σχέδιο πτήσης, κάτι που συνιστά παράβαση των Κανόνων του FIR Αθηνών.
Τα CN-235 έχουν ταχύτητα μέχρι 450 χλμ. ανά ώρα και επιχειρούν σε προφίλ πτήσεων 2,5-3 ωρών που σημαίνει ότι διατηρούν την Π.Α. σε εγρήγορση όλο αυτό το διάστημα. Ενα CN-235 μπορεί να κάνει σε μια πτήση 15 ή και 25 παραβιάσεις του ΕΕΧ, αν δε μάλιστα επιστρέψει την ίδια μέρα μπορεί να ξεπεράσει τις 45 ή και 50 παραβιάσεις.
Δυστυχώς τα μοναδικά κατάλληλα να τα αντιμετωπίζουν, τόσο αυτά όσο και τα τουρκικά drone που σαρώνουν το Αιγαίο και οι παραβιάσεις τους δεν απαντώνται καν, είναι τα ελικοφόρα Τ-6Α Texan των 361 και 364 Μοίρών Τακτικής εκπαίδευσης, τα οποία λόγω έλλειψης ανταλλακτικών δεν πετάνε ή τουλάχιστον δεν πετάνε τα περισσότερα από αυτά.
Η Follow-on-Support (FOS), όπως και τόσες άλλες FOS (S-300PMU1, Tor-M1 κλπ)συστημάτων του ΓΕΑ δεν έχει υπογραφεί και είναι άγνωστο αν θα υπογραφεί πριν η χώρα ηττηθεί και τυπικά σε έναν πόλεμο ή αναγκαστεί να συμβιβαστεί προκειμένου να μην ηττηθεί, όπως συμβαίνει τώρα. Δεν μπορείς να σηκώνεις πανάκριβα F-16 που η κάθε ώρα πτήσης τους κοστίζει 8.000-11.000 δολάρια ανάλογα με το προφίλ της πτήσης για να αναχαιτίσεις ελικοφόρα ηλεκτρονικού πολέμου.
Τα Τ-6Α είναι τα πλέον κατάλληλα για τέτοιου είδους αποστολές με κόστος πτήσης περί τα 1000 δολάρια την ώρα, καθώς είναι εξοπλισμένα με ατρακτίδια πυροβόλων των 20 χλστ. και σκοπευτικό (τα 20 από αυτά τα οποία προορίζονταν ακριβώς για τέτοιες αποστολές και για εγγύς υποστήριξη) όπως πετούσαν για τις ανάγκες προστασίας των Ολυμπιακών του 2004. Να σημειωθεί πως η χρηματοδότηση του ελληνικού προγράμματος από το υστέρημα του Έλληνα φορολογουμένου για την ανάπτυξη του τύπου ως ελαφρύ επιθετικό αεροσκάφος έγινε η βάση για την ανάπτυξη από την κατασκευάστρια Raytheon Aircraft Co. του ΑΤ-6 του καθαρά επιθετικού αεροσκάφους του T-6A.
Αλλά από τα 45 Τ-6Α πετάνε μόλις τα … 6! Ο Έλληνας φορολογούμενος πλήρωσε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει αεροσκάφη να πετούν και κάποιοι τα έχουν καταστρέψει αφήνοντας να σαπίζουν σε κάποια γωνιά της 120ΠΕΑ. Πότε θα δώσουν λόγο αυτοί οι κύριοι στη δικαιοσύνη;
Πληρώσαμε δηλαδή στην κατασκευάστρια εταιρεία τα ποσά για την ανάπτυξη της εξοπλισμένης έκδοσης του αεροσκάφους η Raytheon με τα χρήματα αυτά ανέπτυξε το AT-6 και τα ελληνικά αυτά αεροσκάφη αντί να πετάνε έχουν διαγραφεί από τα «μητρώα». Ούτε σαν ανταλλακτικά έχουν αξία πια αφού ήδη έχουν «κανιβαλιστεί»!
Κανονικά τα 20 Τ-6Α έπρεπε να είναι μοιρασμένα στις προωθημένες βάσεις και να “σαπίζουν στο ξύλο” τα CN-325. Και να μην τα αφήνουν ανενόχλητα ούτε λεπτό. Οπως, δυστυχώς, γίνεται τώρα… Που είναι όμως τώρα; Ποιοι και με ποιο δικαίωμα τα κατέστρεψαν; Ήταν δική τους περιουσία;
ΠΗΓΗ - http://allaksogolies.gr/