Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΙΣΣΑΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΖΗΛΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΚΕΛΙΑ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ...


ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ TWITTER

Η Σπαρτιάτισσα Μάνα του συναγωνιστή Κούζηλου χθες στο εφετείο: Ερχόταν το παιδί στο σπίτι και μου λεγε : 

"Μάνα δώσε μου ότι μπορείς από τρόφιμα και ρούχα να τα πάω στα γραφεία για να βοηθήσουμε τους συμπατριώτες μας που υποφέρουν" και εγώ με μεγάλη μου χαρά, περηφάνια και καμάρι για το γιο μου, άδειαζα ντουλάπια και ντουλάπες.

 "Που θα τον παν τον Νίκο;" ρωτούσε με αγωνία κατά την έξοδο. "Με τον Αρχηγό και τα αδέρφια συναγωνιστές μας θα είναι κυρά Παναγιώτα" της έλεγε ο συναγωνιστής Αντώνης Γρέγος και ένα ξεφύσημα ανακούφισης έβγαινε από την ψυχή της. Κουράγιο, υπομονή και προσευχή κυρά Παναγιώτα. Είσαι συνηθισμένη στην απουσία του. 

Ούτε ένα μπάρκο γεμάτο, σε χρόνο, δε θα χρειαστεί να λείψει ο Νίκος στα κελιά της Τιμής και δεν θα είναι μόνος αλλά με την έτερη οικογένειά του.

ΠΗΓΗ - https://www.facebook.com/takis.ioannidis.3?fref=nf