Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΕΚΤΑΚΤΟ - ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ...


Μια δήλωση βόμβα για το τηλεοπτικό του μέλλον έκανε ο Νίκος Χατζηνικολάου, αφού δήλωσε πως δεν το βλέπει καλά. Αφορμή για την δήλωση στάθηκε η ερώτηση ενός ακροατή του για το τι θα κάνει στο δελτίο ειδήσεων αν μιλάνε μόνο για τη "Χρυσή Αυγή" Ο δημοσιογράφος απάντησε! 

«Θα μου δίνουν το λόγο να σχολιάσω τη Χρυσή Αυγή και θα σχολιάζω εγώ την Τρόικα! Ας με διώξουν! Θα μου δίνουν το λόγο να σχολιάσω το Λαγό και θα γίνομαι... λαγός εγώ από την υπόθεση της Χρυσής Αυγής, θα σχολιάζω την Τρόικα, την οικονομία, τις ΗΠΑ, ό,τι θεωρώ πως είναι σημαντικό για τους πολίτες! Δεν το βλέπω καλά το τηλεοπτικό μου μέλλον... σφυρίζει πάλι»

ΠΗΓΗ - http://h-oxia.blogspot.gr