Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΧΑ'Ι'ΝΗ... ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ...


Συνεχίζουν τα Αλβανικά ΜΜΕ να προβάλουν τον Βορειοηπειρώτη Ρομπέρτο Χαΐδης με τον χειρότερο δυνατό τρόπο θέτοντας άμεσα την ζωή του σε κίνδυνο. Ορμώμενοι απ' τις δημοσιεύσεις αυτές αρκετοί Αλβανοί ξεκίνησαν να απειλούν την ζωή του Ρομπέρτο μέσω μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

 Φοβούμενος για την ασφάλεια των παιδιών του αποφάσισε να τα στείλει στην Αθήνα νωρίτερα απ' ότι προγραμμάτιζε. Οι αλβανικές αρχές όμως δίχως ίχνος σεβασμού, κράτησαν τα παιδιά του στο φυλάκιο του Μαυροματίου καθώς αυτά κατευθύνοντας προς Ελλάδα. Εκεί ακολούθησε πολύωρη ανάκριση για την Χρυσή Αυγή και την δράση της αλλά και απόπειρα αποθάρρυνσης των παιδιών στην ενασχόλησή τους με τα πατριωτικά θέματα, όταν νύχτωσε τους Να θυμίσουμε εδώ πως οι αλβανικές αρχές είχαν συλλάβει ξανά πριν λίγες ημέρες τον Ρομπέρτο με τον γιο του και τους είχαν οδηγήσει στα κρατητήρια των Αγίων Σαράντα.

 Σύμφωνα με πληροφορίες, στις δύο περιπτώσεις ενημερώθηκε η Ελληνική πρεσβεία στην Αλβανία ώστε να προστατέψει τα παιδιά που είναι Έλληνες πολίτες, αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Σχετικά με τα γεγονότα αυτά έγραψε και ο Ρ. Χαΐδης στην σελίδα του στο facebook τα παρακάτω: «Μετά τη σύλληψή μου και του γιου μου (πριν λίγες ημέρες), χθες ο γιος μου και η κόρη μου αποφάσισαν να γυρίσουν στην Ελλάδα. 

Στα αλβανικά σύνορα δυο παιδιά Έλληνες πολίτες κρατήθηκαν με την δικαιολογία απ' τις αλβανικές αρχές πως υπάρχει ένταλμα σύλληψης. Αυτό διήρκησε μέχρι την νύχτα. Με παρέμβαση του συναγωνιστή Χρήστου Παππά, αφέθηκαν ελεύθεροι, γίνανε όμως συστάσεις να αποχωρήσουν από την Χρυσή Αυγή και τον εθνικισμό.

 Ο γιος μου απάντησε "στη ζωή και στον θάνατο θα είμαι παιδί της Ελλάδας και της Χρυσής Αυγής". Σε καμία χώρα του κόσμου και η χειρότερη μαφία όταν έχει κάτι με κάποιον δεν εμπλέκει την οικογένειά του. Εμένα καθημερινά απειλείτε η οικογένειά μου και αυτά μπορεί να τα δει πολύ καλά η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος που κάνει τα στραβά μάτια. 

Τα ΜΜΕ της Αλβανίας και Ελλάδας μεταδίδουν κάθε μέρα το πρόσωπό μου και δυσφημίζουν τις επιχειρήσεις μου, χωρίς να έχουν δικαίωμα ... »