ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2014

ΙΧΝΗ ΠΥΡΑΥΛΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΝΤΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΙΟΥ DIAMOND DA42 ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ... 24/10/2014


Ίχνη πυραύλου αναζητούν στα συντρίμμια του μοιραίου Diamond DA42 οι εμπειρογνώμονες της επιτροπής διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων της Κύπρου προκειμένου να διαπιστώσουν αν το αεροσκάφος καταρρίφθηκε.

 Ομολογούν πώς πρόκειται για ένα πολύ περίεργο συμβάν και η πτώση του αεροσκάφους δείχνει ότι ήταν «βίαιη» και απότομη, κάτι που δεν δικαιολογείται ακόμη και από βλάβη και στους δύο κινητήρες. 

 Σύμφωνα με πληροφορίες από την Κύπρο, που αφορούν τόσο στον έλεγχο της μοιραίας πτήσης του Diamond DA42 όσο και στην πρώτη εικόνα των συντριμμιών, (στη φωτό φαίνεται η μεταφορά των συντριμμιών από τη γερμανική κορβέτα που τέθηκε και επικεφαλής της έρευνας-διάσωσης) κανείς δεν είναι σε θέση να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα και να αποκλείσει ενδεχόμενα.

 «Όλα τα ενδεχόμενα είναι πάνω στο τραπέζι», αναφέρει αρμόδια πηγή. Ακόμη και αυτό της κατάρριψης από τουρκικό πλοίο που βρίσκονταν στην περιοχή της Κυπριακής ΑΟΖ και σε απόσταση μερικών μιλίων από το σημείο της συντριβής. Οι Κύπριοι εμπειρογνώμονες μιλούν για ξαφνική και μεγάλη απώλεια ύψους του αεροσκάφους η οποία δεν μπορεί να έχει προκληθεί από βλάβη είτε στον έναν, είτε και στους δύο κινητήρες του αεροσκάφους. Φαίνεται δηλαδή πώς η αιτία της πτώσης ήταν αναπάντεχη, που δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον έμπειρο χειριστή. 

 Εδώ έρχεται να προστεθεί και η επικοινωνία του χειριστή με τον Πύργο Ελέγχου, όπου μετά την ολοκλήρωση της σύντομης συνομιλίας τους ακούγεται ένας ήχος που μοιάζει με έκρηξη. Τι ήταν αυτό που την προκάλεσε; Δύο ενδεχόμενο υπάρχουν. Είτε αυτό της δολιοφθοράς με εκρηκτικά είτε η κατάρριψη του. 

 Τα συντρίμμια βρέθηκαν σε περιοχή που είχε δεσμεύσει η Τουρκία παράνομα για έρευνα εντός της Κυπριακής ΑΟΖ και σε απόσταση λίγων μιλιών από τη φρεγάτα της Άγκυρας «Gelibolu». Τυχαίο; Ο πρόεδρος της Επιτροπής Αεροπορικών Ατυχημάτων και Συμβάντων Γιαννάκης Λοϊζου μίλησε «για βίαιη πρόσκρουση του αεροσκάφους στη θάλασσα». Αυτό που εννοεί είναι πώς δεν έγινε καμία προσπάθεια προσθαλάσσωσης από το χειριστή, ο οποίος διέθετε την εμπειρία να επιχειρήσει κάτι τέτοιο σε περίπτωση που «έχανε» τον έναν ή και τους δύο κινητήρες. 

 Σε βίντεο φαίνεται πώς ο πιλότος Αυγουστίνος Αυγουστή είχε τεράστια εμπειρία και παρείχε εκπαίδευση πτήσης με έναν κινητήρα σβήνοντας τον και θέτοντας τον και πάλι σε λειτουργία εν ώρα πτήσης. Ένα βίντεο που συγκλονίζει λίγες ώρες μετά τον αναπάντεχο θάνατο του. Υποστήριξε ο πρόεδρος της Επιτροπής πώς τις απαντήσεις θα τις δώσουν τα συντρίμμια, αλλά και οι σοροί των δύο επιβαινόντων για τον αν επρόκειτο για δολιοφθορά ή για κατάρριψη. Στο δεύτερο ενδεχόμενο αναζητούνται ίχνη πυραύλου ή πυρών. Αν όντως υπάρχει κατάρριψη θα διαφανεί.




ΠΗΓΗ - http://www.defencenet.gr/