Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ - '' “ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩ ΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΧΟΙ. ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΜΗΝΥΩ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ Μ.ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΣΕ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ”...ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...


“Πράγματι έχω λάβει ενημέρωση απο τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες ότι πρέπει να έχω το νου μου. 

Δεν έχω αστυνομική ύλαξη ούτε άδεια οπλοφορίας απλά μου είπανε ότι θα επιτηρούν την οικία μου και το γραφείο μου …” τόνισε μεταξύ άλλων ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής στο “ΜΑΚΕΛΕΙΟ4″ , Ηλίας Κασιδιάρης. 

 Και πρόσθεσε επίσης: ” Ο κ. Ιγνατίου ασφαλώς θα μηνυθεί θα προτροπή σε διάπραξη κακουργήματος και πλημμελήματος. Αμφιβάλω βέβαια αν θα βρούμε ποτέ το δίκιο μας σε αυτή τη χώρα…” Αξίζει να σημειωθεί ότι έκανε αναφορά και για τα δύο παιδιά που δολοφονήθηκαν στο Ν.Ηράκλειο έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής. Που βρίσκεται ο φάκελος; Στα αζήτητα; Δεν έχει προχωρήσει η υπόθεση; 

 ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:




ΠΗΓΗ - http://www.makeleio.gr/